رفع انحصار و کمک به تقویت پیامرسانهای داخلی به معنای محدودسازی سایر شبکههای اجتماعی نیست برچسبها: پیام رسان شبکه های اجتماعی فیلتر فیلترینگ راهبری نوشته قبلی نوشته قبلی: بانک صادرات ایران پیامرسانهای داخلی را جایگزین تلگرام کردبعدی نوشته بعدی: کوچ بخش خصوصی به پیام رسانهاى داخلى نوشته های مرتبط اینفوگرافی شماره یک «ایدهیابی برای برنامهسازی بهکمک رسانههای اجتماعی» پوشش مستقیم حماسه بزرگ راهپیمایی روز جهانی قدس در شبکه شی ران فیلم/ نشست تخصصی دفتر مطالعات رسانه های نوین «بینو» با حضور دبیر شورایعالی فضای مجازی دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخنشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.دیدگاه نام ایمیل وب سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.