اخبار اسلایدر خبر تصویری صدور مجوز صفحه اصلی ویژه های خبری

اینفوگرافی‌ شماره یک «ایده‌یابی برای برنامه‌سازی به‌کمک رسانه‌های اجتماعی»

ایده‌یابی اولین گام تهیه‌کننده برای نگارش طرح‌نامه یک برنامه تلویزیونی‌ست.

رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان بستر فعالیت مجازی مخاطبان احتمالی برنامه‌های تلویزیونی از بهترین منابع برای کشف ایده‌های جدید تولید برنامه هستند. در این اینفوگرافی به امکانات و ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی برای برنامه‌سازی‌ و به‌طور خاص ایده‌یابی اشاره می‌کنیم.

اینفوگرافی شماره ۱

در اینفوگرافی‌های بعدی به تحقیقات به کمک رسانه‌های اجتماعی و تکمیل اطلاعات برنامه و سوژه‌یابی در رسانه‌های اجتماعی خواهیم پرداخت.

۱۰ اینفوگرافی با محوریت پیشنهادها و بایسته‌های فعالیت در رسانه‌های اجتماعی برای برنامه‌سازی رادیو-تلویزیونی در مدیریت صدور مجوز سرویس‌ها؛ طراحی و تولید شده است که به‌مرور زمان در این صفحه iribcs.ir/sdm برای استفاده برنامه‌سازان رسانه ملی و علاقه‌مندان بارگذاری می‌شود.

دانلود فایل اینفوگرافی با کیفیت اصلی

منتظر پیشنهادها و نظرات شما هستیم. (راه‌ ارتباطی با مدیریت صدور مجوز سرویس‌ها | شماره تلفن 29155100 )

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.