اسلایدر خبر تصویری داده نما صدور مجوز صفحه اصلی عکس و ویدئو ویژه های خبری

اینفوگرافی‌ شماره 2 «سوژه‌یابی برای برنامه‌سازی به‌کمک رسانه‌های اجتماعی»

در شماره دوم از مجموعه اینفوگرافی‌های «برنامه‌سازی و رسانه‌های اجتماعی» به چگونگی استفاده و بهره‌گیری از رسانه‌های اجتماعی در روند تحقیقات برنامه و یافتن سوژه و محتوا پرداخته می‌شود. اگر یک تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی هستید، ایده برنامه‌تان قطعی‌شده و می‌خواهید از رسانه‌های اجتماعی برای تکمیل طرح کمک بگیرید تا به غنای طرح‌تان بیافزایید، این اینفوگرافی به شما کمک می‌کند.

 

اینفوگرافی‌ «سوژه‌یابی برای برنامه‌سازی به‌کمک رسانه‌های اجتماعی»

اینفوگرافی‌ «سوژه‌یابی برای برنامه‌سازی به‌کمک رسانه‌های اجتماعی»

 

در اینفوگرافی‌ بعدی (شماره۳) به بایسته‌های فنی و حقوقی پیش از فعالیت در رسانه‌های اجتماعی خواهیم پرداخت.

۱۰ اینفوگرافی با محوریت پیشنهادها و بایسته‌های فعالیت در رسانه‌های اجتماعی برای برنامه‌سازی رادیو-تلویزیونی در مدیریت صدور مجوز سرویس‌ها؛ طراحی و تولید شده است که به‌مرور زمان در این صفحه iribcs.ir/sdm برای استفاده برنامه‌سازان رسانه ملی و علاقه‌مندان بارگذاری می‌شود.

دانلود فایل اینفوگرافی با کیفیت اصلی

منتظر پیشنهادها و نظرات شما هستیم. (راه‌ ارتباطی با مدیریت صدور مجوز سرویس‌ها، شماره تلفن 29155100 )

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.