اینفوگرافی شماره 2 «سوژهیابی برای برنامهسازی بهکمک رسانههای اجتماعی»
- شناسه خبر: 1636
- تاریخ و زمان ارسال: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۹
- بازدید : 623
در شماره دوم از مجموعه اینفوگرافیهای «برنامهسازی و رسانههای اجتماعی» به چگونگی استفاده و بهرهگیری از رسانههای اجتماعی در روند تحقیقات برنامه و یافتن سوژه و محتوا پرداخته میشود. اگر یک تهیهکننده برنامه تلویزیونی هستید، ایده برنامهتان قطعیشده و میخواهید از رسانههای اجتماعی برای تکمیل طرح کمک بگیرید تا به غنای طرحتان بیافزایید، این اینفوگرافی به شما کمک میکند.
در اینفوگرافی بعدی (شماره۳) به بایستههای فنی و حقوقی پیش از فعالیت در رسانههای اجتماعی خواهیم پرداخت.
۱۰ اینفوگرافی با محوریت پیشنهادها و بایستههای فعالیت در رسانههای اجتماعی برای برنامهسازی رادیو-تلویزیونی در مدیریت صدور مجوز سرویسها؛ طراحی و تولید شده است که بهمرور زمان در این صفحه iribcs.ir/sdm برای استفاده برنامهسازان رسانه ملی و علاقهمندان بارگذاری میشود.
دانلود فایل اینفوگرافی با کیفیت اصلی
منتظر پیشنهادها و نظرات شما هستیم. (راه ارتباطی با مدیریت صدور مجوز سرویسها، شماره تلفن 29155100 )