میزان بازدید سریال طوبی در فضای مجازی
بخشی از گزارش پایش تعاملات مخاطب در فضای مجازی؛ تعداد شصت هزار محتوای تقطیع شده در پنج بستر تلگرام، اینستاگرام، ایتا، بله و روبیکا منتشر شده که مجموعاً چهارصد میلیون بازدید و مصرف را به خود اختصاص داده است. این میزان مصرف، سریال طوبی را به برترین سریال رسانه ملی در سال ۱۴۰۳ ، تبدیل کرده است. سریال بعدی نون خ ۵ با حدود ۱۲۰ میلیون بازدید است. در این پایش، ابتدا محتواهای تقطیع شده سریال طوبیکه در شبکههای اجتماعی و پیامرسانهای داخلی منتشر شدهاند، شناسایی و سپس *میزان مصرف آنها* محاسبه شده است. تحلیل مذکور با استفاده...