در شماره سوم از مجموعه اینفوگرافیهای «برنامهسازی و رسانههای اجتماعی» به مقدمات اولیه حضور در رسانههای اجتماعی پرداخته میشود. اگر در مرحله پیشتولید یک برنامه تلویزیونی هستید و میخواهید برای برنامهتان حسابی در رسانههای اجتماعی فعال کنید؛ پیش از اقدام، به پیشنهادهای ما در این اینفوگرافی
در شماره دوم از مجموعه اینفوگرافیهای «برنامهسازی و رسانههای اجتماعی» به چگونگی استفاده و بهرهگیری از رسانههای اجتماعی در روند تحقیقات برنامه و یافتن سوژه و محتوا پرداخته میشود. اگر یک تهیهکننده برنامه تلویزیونی هستید، ایده برنامهتان قطعیشده و میخواهید از رسانههای اجتماعی برای تکمیل
ایدهیابی اولین گام تهیهکننده برای نگارش طرحنامه یک برنامه تلویزیونیست. رسانههای اجتماعی بهعنوان بستر فعالیت مجازی مخاطبان احتمالی برنامههای تلویزیونی از بهترین منابع برای کشف ایدههای جدید تولید برنامه هستند. در این اینفوگرافی به امکانات و ظرفیتهای شبکههای اجتماعی برای برنامهسازی و
همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، شبکه شی ران در همراهی با مردم مومن و روزه دار در خیابان های تهران و سراسر کشور به ثبت و پخش مستقیم راهپیمایی با شکوه ملت ایران پرداخت.
معاون فضای مجازی از بیست و دومین بازار بین المللی و سی و هفتمین جشنواره بین المللی فجر واقع در تهران - پردیس سینمایی چارسو بازدید بعمل آورند.
پنجمین جلسه از سلسله نشست های تبیین قرآنی جریان انقلاب اسلامی ساعت هشت و نیم روز یکشنبه 19اسفند ماه در سالن رضوان بسیج برگزار می شود. برای اطلاعات بیشتر به آدرس iribcs.ir/mahdaviat مراجعه نمایید
بی تردید بزرگترین و تاثیر گزارترین بانوی جهان اسلام، صدیقه طاهره (س) است. کسی که حضرت رسول اکرم (ص) در وصفش گفت: «فَاطِمَةُ بَضْعَةٌ مِنِّی فَمَنْ آذَاهَا فَقَدْ آذَانِی» فاطمه پارهی تن من است.
سند راهبردی توسعه فضای مجازی جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 در مرکز ملی فضای مجازی کشور در دست تهیه است و این مرکز، نخبگان، متخصصان و کارشناسان این حوزه را برای غنای هر چه بیشتر سند، به مشارکت فکری دعوت می کند
رئیس جمهوری در اینستاگرامش از عدم فیلتر تلگرام و عزم دولت بر حفظ و حراست از شبکههای اجتماعی خبر داد.
صداوسیما همواره با مردم خندیده و گریسته است و این پیوند همیشگی است و تقویت خواهد شد.