زینبم یار آشنای توام جای مانده ز کربلای توام شعله سر می کشد ز ناله ی من من عزادار نینوای توام تشنه لب لحظه های آخر عمر یاد سقای با وفای توام وفات حضرت زینب (س) تسلیت باد
مسابقه کتابخوانی از کتاب دافعه و جاذبه علی (ع) جهت دریافت سئوالات مسابقه کتابخوانی از کتاب دافعه و جاذبه علی (ع) بر روی لینک زیر کلیک نمایید: دافعه و جاذبه علی (ع) برای شرکت در مسابقه بر روی لینک زیر کلیک نمایید: مسابقه کتابخوانی از کتاب دافعه و جاذبه علی (ع)
مدیرعامل سامانه تلوبیون معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما ،کودکان را یکی از اصلی ترین گروههای مخاطب این سرویس میداند. به گزارش روابط عمومی معاونت فضای مجازی ، به گفته مهندس خورشیدی اگر بخواهیم جامعه مخاطب خود را به چند گروه اصلی تقسیمبندی کنیم، جامعه مخاطب کودک یکی از مهمترین آنهاست و حجم
در شماره سوم از مجموعه اینفوگرافیهای «برنامهسازی و رسانههای اجتماعی» به مقدمات اولیه حضور در رسانههای اجتماعی پرداخته میشود. اگر در مرحله پیشتولید یک برنامه تلویزیونی هستید و میخواهید برای برنامهتان حسابی در رسانههای اجتماعی فعال کنید؛ پیش از اقدام، به پیشنهادهای ما در این اینفوگرافی
به مناسبت سالروز ایام الله دهه مبارک فجر و طلیعه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک دوره مسابقات ورزشی به همت بسیج و روابط عمومی معاونت فضای مجازی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی معاونت فضای مجازی ، این مسابقات در چهار رشته ورزشی دارت ، پینگ پنگ ، طناب کشی و […]
در شماره دوم از مجموعه اینفوگرافیهای «برنامهسازی و رسانههای اجتماعی» به چگونگی استفاده و بهرهگیری از رسانههای اجتماعی در روند تحقیقات برنامه و یافتن سوژه و محتوا پرداخته میشود. اگر یک تهیهکننده برنامه تلویزیونی هستید، ایده برنامهتان قطعیشده و میخواهید از رسانههای اجتماعی برای تکمیل
شبکه نما با پخش سه فیلم سینمایی خاطره انگیز از دهه ی ۶۰، به استقبال دهه فجر انقلاب می رود. به گزارش روابط عمومی معاونت فضای مجازی، سه فیلم سینمایی “شیر سنگی”، “مسافران مهتاب” و “نقطه ضعف” به ترتیب در روزهای یکشنبه ۱۲ بهمن ماه ، دوشنبه ۱۳ بهمن ماه و سه شنبه ۱۴
فجر است و سپیده حلقه بر در زده است روز آمده تاج لاله بر سر زده است با آمدن امام در کشور ما خورشید حقیقت ز افق سرزده است دهه فجر مبارک باد
ایدهیابی اولین گام تهیهکننده برای نگارش طرحنامه یک برنامه تلویزیونیست. رسانههای اجتماعی بهعنوان بستر فعالیت مجازی مخاطبان احتمالی برنامههای تلویزیونی از بهترین منابع برای کشف ایدههای جدید تولید برنامه هستند. در این اینفوگرافی به امکانات و ظرفیتهای شبکههای اجتماعی برای برنامهسازی و