خانه صفحه اصلی بایگانی براساس دسته بندی ویژه های خبری

پوشش اخبار برنامه های معاونت فضای مجازی صداوسیما در ایام انتخابات 1400

شنبه 15 خرداد 1400 اخبار برنامه های معاونت فضای مجازی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را از 《بینو》 پیگیری کنید. /Bino.ir   بینو:: نخستین جلسه نقد و بررسی کارشناسی اولین مناظره انتخاباتی در برنامه اینترنتی «تبادل» (شبکه آرا) با اجرای محمد دلاوری و حضور کارشناسان و تحلیلگران شنبه ۱۵ خرداد

فیلم/ نشست تخصصی دفتر مطالعات رسانه های نوین «بینو» با حضور دبیر شورایعالی فضای مجازی

به گزارش روابط عمومی معاونت فضای مجازی؛ سیدابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای‌عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور روز یکشنبه 23خرداد همراه با مجتبی جعفری، قائم‌مقام و معاون امنیت مرکز ملی فضای مجازی و قاسم خالدی، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی به بازدید از

پویش ملی #مردم_میدان به همت معاونت فضای مجازی رسانه ملی راه اندازی شد+فیلم

به گزارش روابط عمومی معاونت فضای مجازی، صبح امروز سه شنبه 25 خرداد 1400، سعید مقیسه، قائم مقام و دبیر ستاد انتخابات معاونت فضای مجازی صداوسیمای جمهوری اسلامی در برنامه «سلام تهران»، شبکه پنج سیما حضور یافت. دبیر ستاد انتخابات معاونت فضای مجازی رسانه ملی در این برنامه به تبیین برنامه های پویش

دبیر شورای‌عالی فضای مجازی در بازدید از تلویزیون‌های اینترنتی اختصاصی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری: ورود به فاز «صدا و سیمای تعاملی»

به گزارش دفتر مطالعات رسانه های نوین( بینو)؛ سیدابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای‌عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور روز گذشته (یکشنبه 23خرداد) همراه با مجتبی جعفری، قائم‌مقام و معاون امنیت مرکز ملی فضای مجازی و قاسم خالدی، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی به

اینفوگرافی‌ شماره 3 «مقدمات اولیه حضور و فعالیت برنامه‌ها در رسانه‌های اجتماعی»

در شماره سوم از مجموعه اینفوگرافی‌های «برنامه‌سازی و رسانه‌های اجتماعی» به مقدمات اولیه حضور در رسانه‌های اجتماعی پرداخته می‌شود. اگر در مرحله پیش‌تولید یک برنامه تلویزیونی هستید و می‌خواهید برای برنامه‌تان حسابی در رسانه‌های اجتماعی فعال کنید؛ پیش از اقدام، به پیشنهادهای ما در این اینفوگرافی

اینفوگرافی‌ شماره 2 «سوژه‌یابی برای برنامه‌سازی به‌کمک رسانه‌های اجتماعی»

در شماره دوم از مجموعه اینفوگرافی‌های «برنامه‌سازی و رسانه‌های اجتماعی» به چگونگی استفاده و بهره‌گیری از رسانه‌های اجتماعی در روند تحقیقات برنامه و یافتن سوژه و محتوا پرداخته می‌شود. اگر یک تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی هستید، ایده برنامه‌تان قطعی‌شده و می‌خواهید از رسانه‌های اجتماعی برای تکمیل

اینفوگرافی‌ شماره یک «ایده‌یابی برای برنامه‌سازی به‌کمک رسانه‌های اجتماعی»

ایده‌یابی اولین گام تهیه‌کننده برای نگارش طرح‌نامه یک برنامه تلویزیونی‌ست. رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان بستر فعالیت مجازی مخاطبان احتمالی برنامه‌های تلویزیونی از بهترین منابع برای کشف ایده‌های جدید تولید برنامه هستند. در این اینفوگرافی به امکانات و ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی برای برنامه‌سازی‌ و

آموزش سواد رسانه ای در « چای نت »

  مجموعه نمایشی طنز «چای نت» با همکاری اداره کل ترویج و کسب و کار معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد تولید شده است. به گزارش روابط عمومی معاونت فضای مجازی ، سریال تلویزیونی «چای نت» با موضوع سواد رسانه ای و […]

اکران آنلاین فیلم های سینمایی جدید در شبکه نما

    معاونت فضای مجازی سازمان صداو سیما هر هفته یک فیلم سینمایی جدید به صورت اکران آنلاین به نمایش می گذارد. به گزارش روابط عمومی معاونت فضای مجازی، با توجه به شیوع ویروس کرونا و رایج شدن اکران آنلاین فیلم های سینمایی، معاونت فضای مجازی نیز طرح اکران آنلاین را در شورای فیلم و […]

« فرزندان ایران » در شبکه جوانه

مجموعه جدید فرزندان ایران با هنرنمایی هنرمندان کودک و نوجوان ( خاله شادونه ) بزودی از شبکه اینترنتی جوانه پخش خواهد شد لازم به ذکر است پیش از این نیز تعداد ۷۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای از همین مجموعه انتخاب ، و در بازه زمانی فروردین تا تیر ماه ۱۳۹۹ از این شبکه پخش گردیده […]