خانه بایگانی براساس دسته بندی اخبار (صفحه 3)

اولین نشست از سلسله وبینارهای تخصصی معاونت فضای مجازی «نقشه‌ی راه ما»

بنام خدا ضمن عرض سلام و احترام از شما همکار گرانقدر دعوت می شود تا در اولین نشست از سلسله وبینارهای تخصصی معاونت فضای مجازی، با موضوع «نقشه‌ی راه ما» که توسط جناب آقای غلامرضا نوری، معاون فضای مجازی سازمان صدا ‌و سیما ارائه می شود، شرکت فرمایید. زمان : شنبه ۲ اسفندماه از ساعت […]

کودکان ، یکی از اصلی‌ترین مخاطبان تلوبیون

مدیرعامل سامانه تلوبیون معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما ،کودکان را یکی از اصلی ترین گروه‌های مخاطب این سرویس می‌داند. به گزارش روابط عمومی معاونت فضای مجازی ، به گفته مهندس خورشیدی اگر بخواهیم جامعه مخاطب خود را به چند گروه اصلی تقسیم‌بندی کنیم، جامعه مخاطب کودک یکی از مهمترین آنهاست و حجم

اینفوگرافی‌ شماره 3 «مقدمات اولیه حضور و فعالیت برنامه‌ها در رسانه‌های اجتماعی»

در شماره سوم از مجموعه اینفوگرافی‌های «برنامه‌سازی و رسانه‌های اجتماعی» به مقدمات اولیه حضور در رسانه‌های اجتماعی پرداخته می‌شود. اگر در مرحله پیش‌تولید یک برنامه تلویزیونی هستید و می‌خواهید برای برنامه‌تان حسابی در رسانه‌های اجتماعی فعال کنید؛ پیش از اقدام، به پیشنهادهای ما در این اینفوگرافی

برگزاری مسابقات ورزشی گرامیداشت دهه مبارک فجر

به مناسبت سالروز ایام الله دهه مبارک فجر و طلیعه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک دوره مسابقات ورزشی به همت بسیج و روابط عمومی معاونت فضای مجازی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی معاونت فضای مجازی ، این مسابقات در چهار رشته ورزشی دارت ، پینگ پنگ ، طناب کشی و […]

پخش فیلم های سینمایی از شبکه نما در دهه مبارک فجر

شبکه نما با پخش سه فیلم سینمایی خاطره انگیز از دهه ی ۶۰، به استقبال دهه فجر انقلاب می رود. به گزارش روابط عمومی معاونت فضای مجازی، سه فیلم سینمایی “شیر سنگی”، “مسافران مهتاب” و “نقطه ضعف” به ترتیب در روزهای یکشنبه ۱۲ بهمن ماه ، دوشنبه ۱۳ بهمن ماه و سه شنبه ۱۴

اینفوگرافی‌ شماره یک «ایده‌یابی برای برنامه‌سازی به‌کمک رسانه‌های اجتماعی»

ایده‌یابی اولین گام تهیه‌کننده برای نگارش طرح‌نامه یک برنامه تلویزیونی‌ست. رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان بستر فعالیت مجازی مخاطبان احتمالی برنامه‌های تلویزیونی از بهترین منابع برای کشف ایده‌های جدید تولید برنامه هستند. در این اینفوگرافی به امکانات و ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی برای برنامه‌سازی‌ و

مجموعه اینفوگرافی‌های «برنامه‌سازی و رسانه‌های اجتماعی»

مجموع ۱۰ اینفوگرافی با محوریت پیشنهادها و بایسته‌های فعالیت در رسانه‌های اجتماعی برای برنامه‌سازی رادیو تلویزیونی در مدیریت صدور مجوز سرویس‌ها؛ طراحی و تولید شده است که به‌مرور زمان در این صفحه برای استفاده برنامه‌سازان رسانه ملی و علاقه‌مندان بارگذاری می‌شود. اهمیت و گستردگی رسانه‌های اجتماعی