
«بازار محتوا» بازیگردان محتوا و خدمات تعاملی در فضای مجازی
«بازار محتوا» زنجیره مدیریت محتوا در عرصه فضای مجازی سازمان صداوسیما است که باهدف توسعه دامنه انتقال پیام بهواسطه تنظیمگری، تجمیع، فراوری و ایجاد ارزشافزوده از انواع محتوای دیداری و شنیداری، بهعنوان اولین و تنها زیرساخت جامع، غنی و فراگیر در مدیریت عرضه و تقاضای محصولات دیداری (فیلم و عکس)، شنیداری (صوت و موسیقی)، مکتوب (متون مرتبط با انواع محتوا)، خدمات محتوایی و نرمافزارهای کاربردی بهمنظور توسعه مدیریت محتوای دیداری شنیداری سالم، طراحی و برنامهریزی شده است. مدیریت جامع محتوایی، فرهنگسازی و آگاهیبخشی از طریق تنظیمگری محتوا و خدمات، ساماندهی اطلاعات محتوایی، ارزشافزایی و دسترسپذیری محتوای سالم در راستای طرح...