در شماره دوم از مجموعه اینفوگرافیهای «برنامهسازی و رسانههای اجتماعی» به چگونگی استفاده و بهرهگیری از رسانههای اجتماعی در روند تحقیقات برنامه و یافتن سوژه و محتوا پرداخته میشود. اگر یک تهیهکننده برنامه تلویزیونی هستید، ایده برنامهتان قطعیشده و میخواهید از رسانههای اجتماعی برای تکمیل طرح کمک بگیرید تا به غنای طرحتان بیافزایید، این اینفوگرافی به شما کمک میکند. در اینفوگرافی بعدی (شماره۳) به بایستههای فنی و حقوقی پیش از فعالیت در رسانههای اجتماعی خواهیم پرداخت. ۱۰ اینفوگرافی با محوریت پیشنهادها و بایستههای فعالیت در رسانههای اجتماعی برای برنامهسازی رادیو-تلویزیونی در مدیریت صدور مجوز سرویسها؛ طراحی و تولید...
شبکه نما با پخش سه فیلم سینمایی خاطره انگیز از دهه ی ۶۰، به استقبال دهه فجر انقلاب می رود. به گزارش روابط عمومی معاونت فضای مجازی، سه فیلم سینمایی “شیر سنگی”، “مسافران مهتاب” و “نقطه ضعف” به ترتیب در روزهای یکشنبه ۱۲ بهمن ماه ، دوشنبه ۱۳ بهمن ماه و سه شنبه ۱۴ بهمن، در دو نوبت در ساعت های ۱۱ و ۱۹ از شبکه خطی اداره کل تامین و تولید تلویزیون تعاملی (شبکه نما) پخش می شود. در فیلم سینمایی “شیر سنگی” که با کارگردانی و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی تولید شده، بازیگران سرشناسی همچون علی نصیریان و...
ایدهیابی اولین گام تهیهکننده برای نگارش طرحنامه یک برنامه تلویزیونیست. رسانههای اجتماعی بهعنوان بستر فعالیت مجازی مخاطبان احتمالی برنامههای تلویزیونی از بهترین منابع برای کشف ایدههای جدید تولید برنامه هستند. در این اینفوگرافی به امکانات و ظرفیتهای شبکههای اجتماعی برای برنامهسازی و بهطور خاص ایدهیابی اشاره میکنیم. در اینفوگرافیهای بعدی به تحقیقات به کمک رسانههای اجتماعی و تکمیل اطلاعات برنامه و سوژهیابی در رسانههای اجتماعی خواهیم پرداخت. ۱۰ اینفوگرافی با محوریت پیشنهادها و بایستههای فعالیت در رسانههای اجتماعی برای برنامهسازی رادیو-تلویزیونی در مدیریت صدور مجوز سرویسها؛ طراحی و تولید شده است که بهمرور زمان در این صفحه iribcs.ir/sdm برای استفاده...
مجموع ۱۰ اینفوگرافی با محوریت پیشنهادها و بایستههای فعالیت در رسانههای اجتماعی برای برنامهسازی رادیو تلویزیونی در مدیریت صدور مجوز سرویسها؛ طراحی و تولید شده است که بهمرور زمان در این صفحه برای استفاده برنامهسازان رسانه ملی و علاقهمندان بارگذاری میشود. اهمیت و گستردگی رسانههای اجتماعی موضوعی نیست که برای توضیح و تفصیل آن نیاز به قلم فرسایی باشد. رسانههای اجتماعی در یک نگاه کلی، میتواند جایگزین رسانههای رسمی و یکسویه و در نگاهی دیگر، میتواند بهعنوان مکمل و مقوم رسانههای اصلی دیده شود. در چارچوب نگاه دوم، رسانه ملی بهعنوان بزرگترین و بانفوذترین رسانه رسمی کشور، باید با نگاهی...
جشنواره جهانی تولیدات اربعین در شبکه سپهر مراسم اختتامیه نخستین جشنواره جهانی تولیدات اربعین از شبکه سپهر معاونت فضای مجازی صدا و سیما پخش می شود به گزارش روابط عمومی معاونت فضای مجازی مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مهمانان ملی و بین المللی ، چهار شنبه ۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از از شبکه سپهر پخش خواهد شد بنابر این گزارش ، جشنواره جهانی تولیدات اربعین که به همت اداره کل امور بینالملل رسانه ملی با موضوعات اربعین و پیاده روی اربعین برگزار می شود ، آثار منتخب مختلف در قالب های صوتی ، تصویری...
شبکه سپهر به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) رنگ و بوی فاطمی گرفت شبکه سپهر در شب شهادت و روز شهادت حضرت فاطمه (س) ویژه برنامه های مختلفی را تدارک دیده است. به گزارش روابط عمومی معاونت فضای مجازی، شبکه سپهر در سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) حال و هوای فاطمی گرفته و همراه با عزاداران فاطمی در برنامه های مختلف به سوگواری می پردازد. مداحی ها ، کلیپ ها و وله های مناسبتی از جمله برنامه هایی است که برای این مناسبت در نظر گرفته شده و از این شبکه پخش خواهد شد.
تدارک شبکه های تعاملی در ایام فاطمیه; همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره (س) حال و هوای شبکه های تعاملی معاونت فضای مجازی رسانه ملی رنگ و بوی فاطمی به خود گرفته است. به گزارش روابط عمومی معاونت فضای مجازی ، شبکه تعاملی لبیک از ۲۵ تا ۲۹ دی ماه هر روز مراسم عزاداری و سوگواری حرمین شریفین امام علی (ع) و امام حسین (ع) را به صورت زنده برای عاشقان و ارادتمندان به آن حضرت پخش خواهد کرد. همچنین افراشته شدن نمادهای عزا در لوگوی شبکه های تعاملی و پخش میان برنامه های مناسبتی در جدول پخش...