خانه بایگانی براساس دسته بندی صدور مجوز

اینفوگرافی‌ شماره 3 «مقدمات اولیه حضور و فعالیت برنامه‌ها در رسانه‌های اجتماعی»

در شماره سوم از مجموعه اینفوگرافی‌های «برنامه‌سازی و رسانه‌های اجتماعی» به مقدمات اولیه حضور در رسانه‌های اجتماعی پرداخته می‌شود. اگر در مرحله پیش‌تولید یک برنامه تلویزیونی هستید و می‌خواهید برای برنامه‌تان حسابی در رسانه‌های اجتماعی فعال کنید؛ پیش از اقدام، به پیشنهادهای ما در این اینفوگرافی

اینفوگرافی‌ شماره 2 «سوژه‌یابی برای برنامه‌سازی به‌کمک رسانه‌های اجتماعی»

در شماره دوم از مجموعه اینفوگرافی‌های «برنامه‌سازی و رسانه‌های اجتماعی» به چگونگی استفاده و بهره‌گیری از رسانه‌های اجتماعی در روند تحقیقات برنامه و یافتن سوژه و محتوا پرداخته می‌شود. اگر یک تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی هستید، ایده برنامه‌تان قطعی‌شده و می‌خواهید از رسانه‌های اجتماعی برای تکمیل

اینفوگرافی‌ شماره یک «ایده‌یابی برای برنامه‌سازی به‌کمک رسانه‌های اجتماعی»

ایده‌یابی اولین گام تهیه‌کننده برای نگارش طرح‌نامه یک برنامه تلویزیونی‌ست. رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان بستر فعالیت مجازی مخاطبان احتمالی برنامه‌های تلویزیونی از بهترین منابع برای کشف ایده‌های جدید تولید برنامه هستند. در این اینفوگرافی به امکانات و ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی برای برنامه‌سازی‌ و

مجموعه اینفوگرافی‌های «برنامه‌سازی و رسانه‌های اجتماعی»

مجموع ۱۰ اینفوگرافی با محوریت پیشنهادها و بایسته‌های فعالیت در رسانه‌های اجتماعی برای برنامه‌سازی رادیو تلویزیونی در مدیریت صدور مجوز سرویس‌ها؛ طراحی و تولید شده است که به‌مرور زمان در این صفحه برای استفاده برنامه‌سازان رسانه ملی و علاقه‌مندان بارگذاری می‌شود. اهمیت و گستردگی رسانه‌های اجتماعی