در شماره سوم از مجموعه اینفوگرافیهای «برنامهسازی و رسانههای اجتماعی» به مقدمات اولیه حضور در رسانههای اجتماعی پرداخته میشود. اگر در مرحله پیشتولید یک برنامه تلویزیونی هستید و میخواهید برای برنامهتان حسابی در رسانههای اجتماعی فعال کنید؛ پیش از اقدام، به پیشنهادهای ما در این اینفوگرافی
در شماره دوم از مجموعه اینفوگرافیهای «برنامهسازی و رسانههای اجتماعی» به چگونگی استفاده و بهرهگیری از رسانههای اجتماعی در روند تحقیقات برنامه و یافتن سوژه و محتوا پرداخته میشود. اگر یک تهیهکننده برنامه تلویزیونی هستید، ایده برنامهتان قطعیشده و میخواهید از رسانههای اجتماعی برای تکمیل
ایدهیابی اولین گام تهیهکننده برای نگارش طرحنامه یک برنامه تلویزیونیست. رسانههای اجتماعی بهعنوان بستر فعالیت مجازی مخاطبان احتمالی برنامههای تلویزیونی از بهترین منابع برای کشف ایدههای جدید تولید برنامه هستند. در این اینفوگرافی به امکانات و ظرفیتهای شبکههای اجتماعی برای برنامهسازی و
مجموع ۱۰ اینفوگرافی با محوریت پیشنهادها و بایستههای فعالیت در رسانههای اجتماعی برای برنامهسازی رادیو تلویزیونی در مدیریت صدور مجوز سرویسها؛ طراحی و تولید شده است که بهمرور زمان در این صفحه برای استفاده برنامهسازان رسانه ملی و علاقهمندان بارگذاری میشود. اهمیت و گستردگی رسانههای اجتماعی