پیشتازی سریال آقای قاضی با پانصد میلیون بازدید و مصرف
- شناسه خبر: 3428
- تاریخ و زمان ارسال: ۱۹ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۴
- بازدید : 180
بازتاب پایش و تحلیل سریال آقای قاضی در فضای مجازی
اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی رسانه ملی
در این گزارش، ابتدا محتواهای تقطیع شده سریال آقای قاضی۲ که در شبکههای اجتماعی و پیامرسانهای داخلی منتشر شدهاند، شناسایی و سپس میزان مصرف آنها محاسبه شده است.
پیشتازی سریال آقای قاضی با پانصد میلیون بازدید و مصرف
تعداد پانزده هزار محتوای تقطیع شده در شش بستر تلگرام، اینستاگرام، ایتا، بله، روبیکا و رسانههای تصویری (یوتیوب) منتشر شده که در مجموع پانصد میلیون بازدید و مصرف را به خود اختصاص داده است. این میزان مصرف، سریال آقای قاضی۲ را به برترین سریال رسانه ملی در سال ۱۴۰۳ ، تبدیل کرده است. مجموعه تلویزیونی طوبی، چهارصد میلیون بازدید را در زمان پخش داشته است.
در آمار ارائه شده، ملاحظات ذیل در نظر گرفته شده است:
۱. صرفا مصرف (بازدید) محتوای ویدئویی در تمامی پلتفرمها مدنظر بوده است.
۲. محتوا با رویکرد مثبت نسبت به برنامه در محاسبات آمده است.
اما کدام یک از آیتمهای برنامهها از نظر فراگیری و مصرف، بیشتر مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته است؟
🔘 سکانسهای مربوط به بحث و صحبتهای آقای قاضی با آسترکی🔘 سکانسهای مربوط به آقای قاضی و یادآوری خاطرات دخترش🔘 احضار آقای قاضی به دادستانی به دلیل تهدید متهم🔘 تقطیعهای مربوط به شعرخوانی آقای قاضی🔘 پرداختن به پرونده رادوشویچ و فساد در فوتبال🔘 کلاهبرداری با تغییر صدا با استفاده از هوش مصنوعی🔘 رسیدگی به پرونده گل محمد و به تصویر کشیدن مشکلات اتباع افغانستان🔘 سرقت مقالات علمی دانشجو توسط استاد دانشگاه🔘 کلاهبرداری و سوء استفاده از اموال دولتی (پرونده بیست و دوم)🔘 جادو جنبل زن برای همسر (پرونده سی و هشتم)