میزان بازدید سریال طوبی در فضای مجازی
- شناسه خبر: 3388
- تاریخ و زمان ارسال: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۱
- بازدید : 113
بخشی از گزارش پایش تعاملات مخاطب در فضای مجازی؛
تعداد شصت هزار محتوای تقطیع شده در پنج بستر تلگرام، اینستاگرام، ایتا، بله و روبیکا منتشر شده که مجموعاً چهارصد میلیون بازدید و مصرف را به خود اختصاص داده است. این میزان مصرف، سریال طوبی را به برترین سریال رسانه ملی در سال ۱۴۰۳ ، تبدیل کرده است. سریال بعدی نون خ ۵ با حدود ۱۲۰ میلیون بازدید است.
در این پایش، ابتدا محتواهای تقطیع شده سریال طوبیکه در شبکههای اجتماعی و پیامرسانهای داخلی منتشر شدهاند، شناسایی و سپس *میزان مصرف آنها* محاسبه شده است.
تحلیل مذکور با استفاده از ابزارهای دقیق دادهکاوی و بررسیهای عمیق تحلیلگران شبکههای اجتماعی مستقر در اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی رسانه ملی انجام شده است.