۳۶۷ میلیون بازدید و ۴۲ درصد رشد ویژه برنامه های سال نو
- شناسه خبر: 3456
- تاریخ و زمان ارسال: ۱۹ فروردین ۱۴۰۴ ساعت ۹:۲۱
- بازدید : 70

پایش داده ها و تحلیل رفتار مخاطب در فضای مجازی؛ برنامههای تحویل سال 1404
ثبت ۳۶۷ میلیون بازدید و ۴۲ درصد رشد برای ویژه برنامه های سال نو در رسانه ملی
براساس گزارش داده کاوی اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی رسانه ملی، میزان مصرف یا بازدید محتواهای تقطیع شده ویژه برنامههای تحویل سال 1404، حدود 367 میلیون بازدید بوده است که نسبت به سال گذشته حدود 42 درصد رشد داشته است. (میزان بازدید ویژه برنامهها در سال گذشته حدود 260 میلیون بازدید بوده است).
🔹️ برنامه سال نو با حدود 20هزار تقطیع ، بیشترین میزان انتشار و به واسطه بازدید 220 میلیونی، بیشترین میزان بازدید را داشته است.
🔹️از نظر رشد مخاطب، ویژه برنامه شبکه سه (سال نو) حدود 86 درصد ، شبکه دو (شب عیدی) حدود 10 درصد ، شبکه نسیم (یک زلف و این همه دل) حدود 16 درصد افزایش را نسبت به سال گذشته داشته است.
🔹️در مجموع، میزان انتشار ویژه برنامههای تحویل سال 1404 رسانه ملی از طریق پلتفرم های فعال حدود 44 هزار قطعه بوده است.