شرکت رسانهای تکتا همگام با تحول در رسانه ملی
شرکت تکتا در مسیر طرح تحولِ رسانه ملی، اهداف اثربخش و رسالتهای نوینی را در ابعاد منظومه رسانهای کشور محقق ساخته است. در آغاز راه تحول در شرکتی با قدمت ۵۰ساله، اولویتگذاری مهم همانا شناخت ریشهای مشکلات انباشته و باز تعریف مأموریتهای سنتی این شرکت بر اساس نیازهای روز بوده است که با برنامهریزی، کنترل و پایش توسط هیئتمدیره آن مجموعه، طراحی نوین در راستای تحقق هویت محوری و بازیابی فعالیتهای تکتا صورت پذیرفته و با تدابیر رئیس رسانه ملی، قائممقام امور اقتصادی و مجامع، معاون فضای مجازی و تلاش همه همکاران مرتبط خط تحولی موردنظر پیگیری و عملیاتی شده...