از طریق این صفحه ویژه دسترسی مخاطبان گرامی به پخش زنده شبکه خبر،گزارش ها، مستندها و ویژه برنامه های رسانه ملی پیرامون رخدادهای اخیر در فضای مجازی فراهم شده است. مشاهده صفحه ویژه تحولات در تلوبیون
پیام تلویزیونی خطاب به ملت ایران در پی حملات رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف کشور و شهادت جمعی از فرماندهان، دانشمندان و مردم غیر نظامی بسم الله الرّحمن الرّحیم عرض سلام دارم به ملّت عزیز و بزرگ کشورمان. شهادت سرداران و دانشمندان عزیز ــ که البتّه برای همه سنگین است ــ و تعدادی از مردم غیر نظامی را به ملّت ایران، به خانوادههای آنها، تبریک و تسلیت عرض میکنم. امیدواریم انشاءالله خدای متعال درجات آنها را عالی کند و ارواح طیّبهشان را مشمول لطف ویژهی خودش قرار بدهد.و امّا مطلبی که مایل بودم با ملّت عزیزمان در میان بگذارم این...
حضرت آیتالله خامنهای در پیام به ملت بزرگ ایران در پی جنایت سحرگاه امروز رژیم صهیونیستی علیه کشور عزیزمان: «دست قدرتمند نیروی مسلح جمهوری اسلامی او را رها نخواهد کرد باذنالله.» ۱۴۰۴/۰۳/۲۳
رویداد کتاب خوانی نقش نگار به مناسب فرارسیدن عید غدیر و همزمان با دهه ولایت و امامت، مسابقه کتاب خوانی «نقش نگار» ویژه همکاران ارجمند معاونت فضای مجازی رسانه ملی برگزار می شود. برای مشارکت در این رویداد ارزشمند، همکاران گرانقدر می توانند به صورت رایگان، نسخه الکترونیک کتاب «نقش نگار» را از نشانی ذیل دریافت و با پاسخ به پنج سوال ساده در این مساقه شرکت نمایند. دریافت نسخه الکترونیکی کتاب : کتاب نقش نگار زمان : 20 تا 25 خرداماه جوایز: 3 جایزه ویژه نقدی ارزنده شرکت در مسابقه نقش نگار
در چارچوب برگزاری همایش ملی هوش مصنوعی، رسانه و فرهنگ؛ عصر روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشتماه با حضور غلامرضا نوری معاون فضای مجازی رسانه ملی، نشست «تلوبیون و فرصتهای “همآفرینی” کسبوکار با هوش مصنوعی» برگزار و مباحث مرتبط با ظرفیتهای رسانهای و چشماندازهای توسعه سکوی پخش تلوبیون برای علاقهمندان حاضر تبیین شد. معاون فضای مجازی سازمان صداوسیما در آغاز این نشست تخصصی؛ به اهداف شکلگیری، روند توسعه و آوردههای این سکوی عظیم پخش محتوا در عرصه زیرساختهای ارتباطی و رسانهای کشور اشاره و در این زمینه عنوان داشت تلوبیون با بیش از ۵۰ میلیون کاربر، ۴۵ میلیون نصب در زیرساختهای ارتباطی...
براساس گزارش اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی رسانه ملی، میزان بازدیدهای اخیر محتوای تقطیع شده فصل سوم برنامه «پانتولیگ» حدود ۱۱۱ میلیون بازدید بوده است. 🔹 همچنین شایان توجه است که تعداد محتوای منتشر شده این برنامه در فضای مجازی، بیش از ۹ هزار تقطیع را شامل می شود. 🔹 بیشترین میزان انتشار محتوا در پلتفرم اینستاگرام (۵۴۰۰ محتوای تقطیع شده) و بیشترین میزان بازدید نیز در اینستاگرام (۱۰۴ میلیون بازدید) بوده است. میزان مصرف (بازدید) این برنامه نسبت به سال گذشته شش برابر شده است. اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی رسانه ملی گزارش داده کاوی برنامه تلویزیونی پانتولیگ...
بزرگترین رکوردشکنی در تاریخ نمایش آنلاین؛ «پایتخت ۷ » ۱.۸۵ میلیارد دقیقه تماشا شد سریال «پایتخت ۷» در تلوبیون بزرگترین رکوردشکنی تاریخ پخش محتوای نمایشی در بستر آنلاین را به ثبت رساند. هفتمین فصل از سریال سریال «پایتخت» موفق به ثبت مجموع ۱.۸۵ میلیارد دقیقه تماشا در بخشهای زنده و آرشیو تلوبیون شده است. از این میزان، ۶۵۰ میلیون دقیقه تماشا مربوط به پخش زنده (لایو) و ۱.۲ میلیارد دقیقه تماشا مربوط به آرشیو است. 🔹️ همچنین در میان این آمار خیرکننده، ۵۸ میلیون اقدام به تماشا (بازدید) برای این فصل از این سریال محبوب در تلوبیون ثبت شده که...
خلاصه گزارش داده کاوی برترین ویژه برنامههای ورزشی ماه رمضان و عید نوروز مجموع میزان انتشار برنامههای مردان آهنین و نوروز فوتبالی بیش از 11هزار تقطیع است که برنامه مردان آهنین با حدود 7 هزار انتشار، بیشترین میزان انتشار را در میان برنامههای ورزشی ماه رمضان و عید نوروز داشته است. مجموع میزان بازدید برنامههای مردان آهنین و نوروز فوتبالی حدود 180 میلیون بازدید است که برنامه مردان آهنین با 130 میلیون بازدید، بیشترین میزان مصرف را در میان برنامههای ورزشی ماه رمضان و عید نوروز داشته است. میزان مصرف (بازدید) برنامه مردان آهنین نسبت به سال گذشته پنج برابر...
🔹️براساس گزارش اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی، میزان بازدید محتواهای تقطیع شده برنامه زندگی پس از زندگی حدود 132 میلیون بازدید بوده است. 🔹️پس از محفل، برنامه زندگی پس از زندگی دومین ویژه برنامه برتر افطار ماه رمضان در فضای مجازی است. 🔹️در مجموع تعداد محتوای منتشر شده بیش از ۲۹ هزار تقطیع بوده است. بیشترین میزان انتشار محتوا در پلتفرم ایتا با 19000 محتوای تقطیع شده و بیشترین میزان بازدید در اینستاگرام با 100 میلیون بازدید بوده است.
پایش داده ها و تحلیل رفتار مخاطب در فضای مجازی؛ برنامههای تحویل سال 1404 ثبت ۳۶۷ میلیون بازدید و ۴۲ درصد رشد برای ویژه برنامه های سال نو در رسانه ملی براساس گزارش داده کاوی اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی رسانه ملی، میزان مصرف یا بازدید محتواهای تقطیع شده ویژه برنامههای تحویل سال 1404، حدود 367 میلیون بازدید بوده است که نسبت به سال گذشته حدود 42 درصد رشد داشته است. (میزان بازدید ویژه برنامهها در سال گذشته حدود 260 میلیون بازدید بوده است). 🔹️ برنامه سال نو با حدود 20هزار تقطیع ، بیشترین میزان انتشار و به واسطه بازدید...